De Haagse presentator Dennis Weening begon zijn carrière bij TV West. In 2002 presenteerde Dennis bij Kink TV het onderdeel Stennis en werd hij benaderd door Veronica om op te treden als het gezicht van het opnieuw opgezette Veronica. In de afgelopen jaren is Dennis te zien en te horen geweest bij Veronica, MTV en 3voor12 Radio op 3FM en bleek hij de Mol te zijn in het succesvolle programma ‘Wie is de Mol?’

In 2008 wordt RTL5 de zender waar Dennis te zien was in het programma RockNation, samen met AT oprichter Edwin Jansen. Eind 2008 gaat hij op reis voor het programma RTL Travel.
In 2009 heeft Dennis definitief zijn naam gevestigd bij RTL5 en tekent hij een contract bij de zender. Samen met Klaas van der Eerden en Wytske Kenemans neemt Dennis de presentatie van kijkcijferhit Wipeout voor zijn rekening. Ook is hij te zien als presentator van o.a. Ibiza 24/7 en The Pain Game en presenteert hij meerdere seizoenen samen met de Belgische An Lemmens het succesvolle dansprogramma ‘So You Think You Can Dance‘.

Andere programma’s die Dennis de afgelopen jaren heeft gepresenteerd, zijn onder andere ‘Killer Karaoke‘, ‘The Hit‘, ‘Tourette On Tour‘, het veelbesproken programma ‘Project P.‘ over pesten, ‘Bizarre Eters‘ en het al jaren zeer succesvolle survivalprogramma ‘Expeditie Robinson‘. In november 2015 wordt de realityreeks Blind Naar De Top uitgezonden:  een groep blinden en slechtzienden gaat op expeditie naar de top van de Kilimanjaro. De tocht wordt geleid door professioneel bergbeklimmer Wilco van Rooijen. Tijdens de tocht wordt de groep bijgestaan door Dennis Weening en Lieke van Lexmond, die beiden de klim geblinddoekt maken uit ultieme solidariteit.

Naast zijn televisiewerkzaamheden is Dennis ook zeer geregeld te vinden als host van festivals en (zakelijke) evenementen; zo presenteerde hij de afgelopen jaren o.a.. Paaspop Schijndel, Koninginnenach, Beatstad, Bevrijdingsfestivals en Lowlands. Ook heeft Dennis een uitstapje gemaakt naar de theaterwereld met enkele gastoptredens in de Grote Improvisatieshow met Tijl Beckand en Ruben van der Meer en is hij een graag geziene gast in diverse tv programma’s, als ‘Door Het Oog van de Naald’, ‘De Jongens Tegen De Meisjes’, ‘Echt Waar?!’, ‘Goor Draait Door’, ‘MolTalk’, Het Collectief Geheugen, etc.

Naast het feit dat Dennis’ regelmatig ingezet wordt voor radio- en televisiecommercials, zoals campagnes voor Ditzo, Jack Daniel's en Heinekenheeft hij ook zijn eigen lijn caps voor Glatcher Headwear.

Dennis is te boeken via AT Bookings.